سئو سایت سالن زیبایی

خانه » خدمات » سئو سایت سالن زیبایی
خدمات
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تیم تحریریه
86 بازدید
سئو سایت سالن زیبایی
موضوعاتی که در ادامه میخوانید :

سالن زیبایی شما وبسایت دارد؟ در هنگام سرچ سالن زیبایی، وبسایت شما در صفحه‌ی اول نمایش می‌شود؟ اگر نه، باید یک فکری به حال سئو سایت سالن زیبایی خود کنید! این روزها همه با سرچ سالن زیبایی نزدیک من، آرایشگاه دلخواه خود را می‌یابند و 97 درصد آن‌ها فقط و فقط روی وبسایت‌های صفحه اول کلیک می‌کنند. اگر وبسایت شما در صفحه دوم باشد، با عرض معذرت گویا وجود ندارید. برای آشنایی با ترفندهای سئو سایت سالن زیبایی و آرایشگاه‌ها در ادامه با سالن بیوتی همراه شوید.

سئو سایت سالن زیبایی

بعد از پروسه‌ی راه‌اندازی سایت، وقت آن است که دیده شوید که این‌کار پیش از جلب توجه کاربران، نیاز به جلب توجه موتورهای جستجوگر گوگل مربوط می‌شود. بنابراین قبل از اینکه به دنبال ایده‌های تولید محتوا و بازاریابی سالن زیبایی باشید، باید اطمینان حاصل کنید که سالن زیبایی شما اصلا در جستجو ظاهر می‌شود؟ در این قصد داریم که با ارائه‌ی استراتژی‌هایی به شما کمک کنیم تا سالن خود را به نتایج اول گوگل برسانید.

منظور از سئو وب سایت سالن زیبایی چیست؟

بهینه‌سازی موتورهای جستجو به‌نام سئو سایت معروف است. به این منظور که شما با رعایت یکسری از قوانینی که ربات‌های جستجوگر گوگل برمبنای آن صفحات را طبقه‌بندی می‌کنند، جزو اولین‌ها باشید. فرقی نمی‌کند که یک متخصص ناخن، میکاپ‌کار یا شنیون‌کار باشید، استراتژی‌هایی که در این متن ارائه می‌شود برای تمامی حوزه‌های آرایشی و بهداشتی سالن‌های کاشت ناخن، سالن احیای مو و امثالهم کاربرد دارد.

  • ثبت نام سالن زیبایی خود با نمایه کسب و کار در گوگل 

طبق گزارش Moz، نمایه کسب و کار گوگل 19 درصد از عملکرد رتبه‌بندی گوگل را برای مشاغل محلی مانند سالن‌های زیبایی به خود اختصاص می‌دهد. این عدد برای دیده شدن وب سایت زیبایی شما قابل تامل است. با "Google My Business" این امکان برای شما فراهم می‌‌شود که جزئیات زیادی را در مورد سالن خود از جمله موقعیت مکانی خود ثبت کنید. این بدان معنی است که وقتی یکی کاربرد عبارت "سالن زیبایی در نزدیکی من" را جستجو می‌کند، گوگل می‌تواند تشخیص دهد که آیا سالن شما نزدیک فرد هست یا خیر. اگر این مورد را رعایت نکرده باشید شما جزو گزینه‌های گوگل نخواهید بود و مشتری‌های بالقوه‌ی خود را از دست خواهید داد.

از آنجاییکه کارشناسان پلتفرم سالن بیوتی ، در این زمینه متخصص هستند، مشاوره‌ی خوبی به شما خواهند داد.

  • سئو کلمات کلیدی سالن زیبایی

گوگل همیشه در تلاش است تا مطابق با دستور کاربر مرتبط‌ترین وبسایت‌ها را لیست کند. اگر شما اطلاعات واضح و خوبی را از خود در دسترس ربات‌های جستجوگر نگذاشته باشید، پیدا کردن شما برای آن‌ها محال است.

این سئو سایت شما است که مشخص می‌کند برای پاسخ چه سوالاتی در نتایج گوگل قرار گیرد. با پاسخ این سوال، شما می‌توانید محتوای وب‌سایت سالن را برای مطابقت با آن جستجوها بهینه کنید. آنچه که افراد در نوار جستجو وارد می‌کنند، کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی نامیده می‌شوند.

  • ویژگی‌های کلمات کلیدی سالن زیبایی 

برای لیست کلمات کلیدی باید خیلی دقیق و حساب‌شده رفتار کرد. مثلا اگر به دنبال کلمات کلیدی پرسرچ مانند "آرایشگاه" باشید، با رقابت زیادی روبه‌رو خواهید شد و شانس شما برای نمایش در بالای صفحه نتایج خیلی کم است.

بنابراین باید به فکر کلمات کلیدی خاص‌تر بود. مثل: " سالن ویتامینه مو در تهران" یا " بهترین سالن زیبایی در شهران" با این کلمات کلیدی شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.

به همان میزان که کلمات کلیدی دقیق‌تری را انتخاب می‌کنید، بازدیدکنندگان بهتری هم خواهید یافت. منظور از "بهتر" یعنی افرادی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری هستند. اگر کسی به دنبال سالن زیبایی در شهران باشد، شما دقیقا گزینه‌ی مورد نظر او هستید و به احتمال زیاد با شما تماس خواهد گرفت.

  • استفاده از اصطلاحات کلیدی دنباله‌دار

کلمات کلیدی دنباله‌دار خیلی خاص‌تر و دقیق‌تر خدمات شما را توصیف می‌کنند و از طرفی دیگر کمتر در وبسایت‌های دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با این اوصاف موتورهای جستجوگر سریع‌تر شما را یافته و نمایش می‌دهند.

  • سئو محتوای مناسب برای سالن زیبایی

برای اینکه وبسایت شما درست در زمانی که افراد به دنبال کلمات کلیدی مرتبط هستند نمایش شود، باید محتوای مناسبی در وبسایت خود داشته باشید. خوب است که کلمات کلیدی خود را در فضاهای مختلف وبسایت بگنجانید.

البته حواستان باشد که تکرار غیرطبیعی کلمات کلیدی، نقض قوانین گوگل است و احتمالا شما را جریمه خواهند کرد. بنابراین باید تکرار کلمات کاملا منطقی و حساب‌شده باشد.

  • جایگاه کلمات کلیدی در صفحه اصلی وبسایت 

در صفحه اصلی باید کلمات کلیدی با فوت بزرگ نمایش شود. نمایش کلمات و اصطلاحات متعدد مربوط به سالن زیبایی در این صفحه شما را وسوسه خواهد کرد. اما سعی کنید با کلمات کلیدی اصلی یک ترکیب خلاقانه و جذاب بسازید.

  • جایگاه کلمات کلیدی برای عنوان صفحه

برای جان دادن به سایت فقط باید خوب بنویسید و کلمات را در جایگاه مناسب قرار دهید. فقط کلمات هستند که می‌توانند جای شما حرف بزنند و پیغام شما را به مخاطبان و البته موتورهای جستجوگر برسانند. هر صفحه یک عنوان دارد و این همان چیزی است که در بالای مرورگر وب سایت قابل رویت است.

عنوان قانع کننده، مرتبط و صد البته مطابق با نوع محتوا، برای جلب توجه کاربران و همینطور موتورهای جستجوگر گوگل قابل اهمیت است. دقت کنید که عنوان صفحه نباید بیش از 60 کلمه باشد. نوشته‌های طولانی‌تر را گوگل قطع کرده و فقط بخشی از آن را نمایش می‌دهد.

عنوان مرتبط با متن، نه تنها به این دلیل که کلمات کلیدی را در بردارد قابل اهمیت است، بلکه تعداد کاربرانی که روی آن کلیک می‌کنند، توسط گوگل شمارش و ردیابی می‌شود. هرچقدر تعداد بیشتری روی آن کلیک کرده و زمانی را صرف ماندن در وبسایت شما کنند، گوگل متوجه می‌شود که صفحه وبسایت شما پاسخ خوبی به جستجوی کاربران داده است. در نتیجه شما به طبقه‌ی محبوبان ارتقا پیدا می‌کنید.

  • سئو جایگاه کلمات کلیدی و توضیحات متای صفحه

مشابه تگ عنوان، توضیحات متا صفحه نیز قابل اهمیت است و در نتیجه جستجوی گوگل قابل رؤیت. توضیحات متا، متن کوتاهی از خلاصه محتوای آن صفحه است. کلمه کلیدی صفحه خود را باید در این توضیحات قرار دهید. مانند عنوان سعی کنید که متن جذاب و مرتبطی بنویسید.

  • آدرس صفحه در سئو سایت سالن زیبایی

متن آدرس صفحه یا اصطلاحا URL صفحه نیز باید دربردارنده‌ی کلمات کلیدی و البته کاملا مرتبط به محتوای صفحه باشد. کوتاهی نسبت به این نکته می‌تواند تمامی تلاش‌هایتان را به باد دهد.

  • جایگاه کلمات کلیدی برای سئو سایت سالن زیبایی: توضیحات جایگزین متن
  •  جایگاه کلمات کلیدی برای سئو سایت سالن زیبایی: توضیحات جایگزین تصویر 

تصاویر نقش مهمی در رتبه‌بندی صفحات گوگل دارند. برای کمک به ربات‌های گوگل و درک آنچه در تصویر است، باید حواستان به توضیحات جایگزین متن باشد. وقتی با ماوس روی تصویر می‌روید، قطعا گزینه‌ی متن جایگزین را مشاهده خواهید کرد. توصیف عکس را به همراه کلمات کلیدی شرح دهید.

  • لینک سازی در سئو سایت سالن زیبایی

لینک بیلدینگ یکی دیگر از روش‌های مؤثر برای سئو سایت سالن‌های زیبایی است. بک لینک‌ها کاربران و موتورهای جستجو را از یک صفحه به صفحه‌ی دیگری هدایت می‌کنند. یک لینک‌سازی داخلی و مرتب معمولا منجر به رتبه‌بندی بالاتر و ترافیک ارگانیک بیشتر می‌شود.

سئو سایت سالن زیبایی با سالن بیوتی 

برای رسیدن به رتبه‌ی برتر روش‌های مؤثر زیادی برای بهینه‌سازی وبسایت ارائه می‌شود. بر اساس استراتژی سئو می‌توان انواع سئو را به 4 گروه اصلی تقسیم کرد:

  • سئو داخلی 
  • سئو خارجی 
  • سئو فنی 
  • سئو محلی 

که البته باید یادآور شد که هیچ‌کدام از آن‌ها بخاطر وابستگی که به‌یکدیگر دارند، بر دیگری ارجحیت ندارند. برای ارزیابی سئو سایت‌ آرایشگاه و سالن زیبایی خود با تیم و کارشناسان سایت سالن بیوتی تماس بگیرد.

اشتراک گذاری پست
5/5 - (1 امتیاز)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ کسب و کاری امکان حذف و ویرایش نظر شما را ندارد
ثبت دیدگاه به معنی موافقت با قوانین انتشار سالن بیوتی است.

آخرین مقالات
بهترین روش‌های پاکسازی پوست صورت

پوست ما به طور مداوم در معرض عوامل مضر محیطی مانند آلودگی، گرد و غبار، نور خورشید و آرایش قرار دارد. این عوامل به مرور زمان منجر به تجمع ناخالصی‌ها، انسداد منافذ، جوش و آکنه می‌شوند و شادابی و طراوت

آشنایی با بهترین کرم آبرسان

انتخاب بهترین کرم آبرسان برای پوست مختلط می تواند دشوار باشد، زیرا این نوع پوست هم نواحی چرب و هم خشک دارد. به همین دلیل، یافتن محصولی که به طور متعادل هر دو ناحیه را آبرسانی کند، مهم است. اگر

معایب شیدینگ لب

در میان روش های مختلف آرایشی و زیبایی که به صورت دائم یا موقت انجام می شود شیدینگ لب یکی از محبوب ترین آن هاست. در این روش بافت لب ها با تزریق رنگ برای مدت مشخصی از حالت و

مزایا و معایب وکس صورت

مزایا و معایب وکس صورت در همه‌ افراد یکسان نیست. ممکن است افرادی پوست حساس تری داشته باشند و با یک بار وکس التهاب و جوش های زیادی در پوستشان به‌ وجود بیاید، برعکس این ماجرا هم ممکن است اتفاق

مزایا و معایب ژلیش ناخن

ژلیش ناخن یک راه بسیار مناسب برای خانم هایی است که به زیبایی ناخن های خود اهمیت می دهند و مایلند برای مدت طولانی لاک روی ناخن های آنها باقی بماند. در حال حاضر ژلیش ناخن یک روش پر طرفدار

مطالب مرتبط مقالات و نوشته های مرتبط
قرارداد پرسنل سالن زیبایی

قرارداد پرسنل سالن زیبایی، یکی از قراردادهای کاری مهم در صنعت آرایشگری و زیبایی است که شرایط و مقررات مربوط به استخدام و کار پرسنل سالن زیبایی را تعیین می کند. این شرایط شامل حقوق و دستمزد، ساعات کاری، مرخصی،

فرم رضایت میکاپ عروس

چه دلایلی باعث می‌شود که مطمئن شوید به آرایشگاه حرفه‌ای و کار درست مراجعه کرده‌اید؟ جدا از انتخاب میکاپ آرتیست ، باید یک قراردادی باشد تا تاریخ و زمان میکاپ، خدمات مورد نیازی که عروس نیاز دارد و از همه

فرم رضایت ریموو ابرو

فرم رضایت ریموو ابرو یک تعهد به منظور تصمیم‌گیری آگاهانه زیباجو و اعتماد به میکروبلیدینگ ابرو است. اگرچه که انجام آرایش دائم و ریمو  آن، تأثیرات عجیب و ناراحت‌کننده‌ای ندارد، اما برخی از عوامل بیولوژیکی خارج از کنترل هنرمند است.

قرارداد منشی سالن زیبایی

معمولا هنگام استخدام هر شخصی یک قرارداد با او بسته می شود تا ضمن تعیین وظایف بتواند نسبت به کار متعهد باشد. قرار داد انواع مختلفی دارد و ممکن است در مشاغل مختلفی از آن استفاده شود. منظور از قرار